New York/Seul, 21 Şubat 2020 -Hyundai Motor Company, Marriott Marquis Hotel’in New York City’nin kalbinde Broadway’e bakan Broadway’e bakan şirketin Nexo Fuel Cell Elektrik Aracı (FCEV) ile birlikte dünyaca ünlü erkek grubu BTS’nin oynadığı beş dakikalık bir filmi tarayarak sürdürülebilir hareketliliğe olan bağlılığını sergiledi.
Hyundai’nin küresel hidrojen kampanyasının bir parçası olarak işbirlikçi film, bugün 7-8 PM ET’den bir saat boyunca tekrarla gösterildi. Daha önce BTS, bir Nexo’da 62. Grammy Ödülleri’ne gelen Hyundai Global marka elçileri olarak kampanyayı başlattı.
Filmde, BTS’nin yedi üyesinin her biri, elle yazılmış mesajlar aracılığıyla, orman, gökyüzü, kar ve dalgaların tematik görselleri ile birlikte doğanın güzelliğini ve çevreyi korumanın önemini anlatıyor. Mesajları, şirketin sürdürülebilir hareketlilik çözümlerine yatırımlarını ve bir hidrojen toplumunun gelişimini hızlandırma vizyonunu temsil eden Hyundai’nin Nexo FCEV görüntüleri ile çevrilidir.
Hyundai Motor’un başkan yardımcısı ve pazarlama müdürü Wonhong Cho, “Bu büyüleyici filmle Hyundai Motor, sürdürülebilir hareketlilik ve çevre dostu yaşam tarzlarına olan bağlılığını vurguluyor” dedi. “Müşterilerimizi, hayranlarımızı ve dünyadaki insanları doğa ile uyum içinde yaşamak için filmden ilham almaya teşvik ediyoruz.”
26 Şubat’tan itibaren, beş dakikalık filmden yedi farklı klip-her biri BTS üyesi ve çevre hakkında özel bir mesaj içeren-Hyundai Motor’un sosyal medya platformlarına yüklenecek: @hyundai.lifestyle Instagram için ve @hyundaiworldwide YouTube için.
Nisan ayının sonuna kadar hayranlar, bireysel Instagram hesaplarında doğayı koruma ile ilgili kendi resimlerini hashtag’lerle yükleyebilirler #MyCleanNature Ve #BorauseofYouçeşitli teklifler ve ödüller kazanma şansı için. Kampanya hakkında daha fazla bilgi şirketin web sitesinde sunulacak: www.hyundai.com/worldwide
(Tagstotranslate) Hyundai Motor Company
Automobile Magazine – NEWS