Seul, 22 Nisan 2020 -Hyundai Motor Company, küresel K-pop grubu BTS ile küresel hidrojen kampanyasının bir parçası olarak Dünya Günü’nü yeni bir filmle anıyor.

Yeni yayınlanan film, BTS üyelerinin her biri büyük doğanın hazine etmemiz gereken güzel bir unsurunu vurgulayan muhteşem sahneler içeriyor: ‘zümrüt okyanusu’, ‘saf-beyaz’, ‘gök mavisi’, ‘güneş kissed’, ‘kristal yağmur damlaları’, ‘starlit’ ve ‘Woody Fresh’. Hyundai’nin amiral gemisi yakıt hücresi elektrikli aracı (FCEV) Nexo, filmin sonuna doğru görünür ve şirketin hidrojen enerjisi vizyonunu daha iyi bir yarın için pozitif enerji olarak sunar.

Film, Hyundai’nin sürdürülebilir bir geleceğe olan bağlılığını, gezegenimizi temiz tutmak ve Doğa Ana’nın olağanüstü hediyelerini kabul etmemek için bir hatırlatma görevi görüyor. Filmin 60- ve 120 saniyelik versiyonları, şirketin dünya çapında resmi YouTube kanalında (@Hyundaiworldwide) 22 Nisan’da 06:00 (KST) ‘de Dünya Günü’ne denk gelmek için ve önümüzdeki birkaç hafta boyunca dünyanın dört bir yanındaki büyük ağlarda TV reklamları olarak yayınlanacak. (Filmi izle Burada)

Hyundai Motor Genel Müdür Yardımcısı ve pazarlama müdürü Wonhong Cho, “Bu filmin dünyadaki müşterilerimize ve hayranlarımıza Dünya Günü’nün anısına gezegenimize bakmaları için ilham vereceğini umuyoruz.” Dedi. Diyerek şöyle devam etti: “Küresel hidrojen kampanyamızı BTS ile zamanımızın çevresel zorlukları hakkında farkındalığı artırmak ve daha sürdürülebilir bir gelecek için hidrojeni savunmak için bir platform olarak kullanmaya devam edeceğiz.”

BTS, Hyundai Motor’un küresel marka elçisi olarak sürdürülebilir hareketliliği teşvik ediyor #becusauseofYou. Bu yılın başlarında, dünyaca ünlü grup, New York’taki Times Meydanı’nda dijital bir reklam panosunda gösterilen Hyundai’nin temiz hareketlilik vizyonunu sunan başka bir filmde rol aldı. Grubun yedi üyesi de nihai sıfır emisyonlu NEXO’da 62. Grammy Ödülleri’ne bindi.

Küresel hidrojen kampanyasının bir başka ayağı, 13 Nisan’da Dünya Günü öncesinde başlatılan #Darkselfiechallenge’dir. Çevrimiçi etkinlik, insanların ışıklarını kapatarak ve sadece el feneri ile karanlıkta bir selfie alarak evde kalırken Dünya Günü’nde yer almaları için kolay bir yoldur. Katılımcıların fotoğraflarını sosyal medyada #Darkselfiechallenge hashtag’leri ile paylaşmaları ve #4 Mayıs’a kadar #Althday.

Dünya Günü 22 Nisan’da her yıl, büyük şehirlerdeki karartma ışıkları da dahil olmak üzere çevreyi desteklemek için dünya çapında çeşitli etkinlikler ile gözleniyor. 2019’da Hyundai Motor, Seul Metropolitan hükümeti ile çalıştı ve şehrin ışıkları kapalı etkinliği sırasında Seul Metropolitan kütüphanesinin cephesini aydınlatmak için güç üretmek için beş Nexo aracı kullandı.

(Tagstotranslate) Hyundai Motor Company

Automobile Magazine – NEWS