GTI Drive: Bir Golf GTI’nın kalbi motor. Ve şimdi daha da güçleniyor. Turbo motorun yeni evrim seviyesi, 1.600 rpm’den – ve böylece hız mahzeninden – elektronik olarak düzenlenmiş bir çapraz kilit ile birleştirilmiş ön aksa maksimum 370 nm tork iletir. Bu kuvvet şimdi 4.590 rpm’ye ve dolayısıyla daha da büyük bir hız aralığında. GTI motoru, 5.250 ila 6.500 rpm arasında bir hız aralığında en yüksek 195 kW/ 265 hp çıkışını serbest bırakıyor. Hızlı değiştirme 7 vitesli DSG, golf GTI’nın gücünün, viteste kesintisiz olarak tahrik aksına aktarılmasını sağlar. GTI, Sprint Classic’i 5.9 saniyede 100 km/s’de ve bu nedenle altı saniyenin altında ilk kez yapar. En yüksek hız 250 km/s ile elektronik olarak sınırlıdır. Ön bölüm yeni LED artı farlarla yeniden tasarlandı. Işıklı VW amblemi ile birlikte, kısa bir aydınlatma tasarımı yaratırlar. İsteğe bağlı olarak, “IQ.light-Led Matris Far” nın yeni nesli; Selefinden yüzde 15 daha fazla menzile sahip yüksek performanslı bir alt ışık sunuyorlar. Standart olarak, 17 inç alaşım jantlı golf GTI “Richmond” Wolfsburg’daki işi terk ediyor. İsteğe bağlı jantlardan biri, beş oval yarı daireden çarpıcı tasarımı ile golf GTI’nın beşinci nesli klasik jant “Detroit” i anımsatan yeni geliştirilen 19 inç alaşım tekerleği “Queenstown” 3’tür. Diğer dış değişiklikler arasında yeni tasarlanmış LED arka ışıklar bulunur. Buna ek olarak, golf GTI, bagaj kapağındaki bagaj kapağında ve aracın sol ve sağ tarafında krom kaplamalı bir kuyruk borusu ile çift ayaklı egzoz sisteminde görülebilir.

Automobile Magazine – NEWS