Nürburg/Seul, 2 Haziran 2024 – Mason Filippi, Harry Gottsacker, Bryson Morris ve Mark Wilkins’in Hyundai Elantra n TCR, 2024 Nürburgring’in TCR sınıfını 24 saat kazandı ve yarışta dördüncü yıl için Hyundai zaferi verdi.
Dörtlü, bir yarışın sonunda 25km’lik pistin 44 turunu tamamladıktan sonra çizgiyi geçti.
Koşu, Pazar günü 14 saatten fazla süren kırmızı bir bayraktan sonra güvenlik arabası koşulları altında bir avuç tura koşan ağır sis tarafından ciddi şekilde kısıtlandı. Hyundai Motorsport ilk yılda sınıfta tarihi 1-2-3’e başkanlık ettiler. Team Europe, savunan sınıf kazanan sürücü Mikel Azcona, Marc Basseng ve Manuel Lauck. Çin Takımı – Hongwei Cao, Zhang Zhendong, Rainey O ve Andy Yan #832 Elantra n TCR’de üçüncü sırada podyumu tamamladılar.
Hafta sonu Bryan Herta Autosport sürücülerinin ekibi için iyi başladı. Nürburgring 24 saatlik tartışmacı Morris, Cuma öğleden sonra final eleme oturumunun sonlarında mükemmel bir turla Avrupa takım arkadaşlarından sınıf direğini uzaklaştırdı.
Americas ve Team Europe Team yarışını yan yana başlattı, ancak kaygan koşullarda en iyi başlangıç yapan Manuel Lauck’dı-Nordschleife’daki deneyimi, liderliği almasına ve erken bir avantaj yaratmasına yardımcı oldu. Lauck tarafından güçlü bir çift ipucu ve daha sonra Mikel Azcona’nın bir dönüşü, araba bir tahrik milini değiştirmek için garaja zorlanmadan önce genel olarak ilk 40’ın içine sahipti. Kayıp zaman, arabayı TCR sınıfının liderliğinden üçüncü sıraya düşürdü, ancak Marc Basseng siparişe tırmanmaya başlamak için kendi başına bir çift ipucu verdi. Lauck, tekerlek takımının arkasında, Avrupa, yarışın üzerine indikten sonra yerel saatte 23: 22’de yarışa yedi saat sürdüğü ve güvenlik nedenlerinden dolayı bir durmaya neden olan, China Team’den sınıfta ikinci kez geri dönme zirvesindeydi.
Pazar öğleden sonra 13: 30’a kadar yarış, aynı turda üç Elantra n TCR takımının tümü ile beş turla yeniden başladı. Bununla birlikte, devam eden sis, orijinal 24’ün bir saat kalmasıyla erken bir bitişe karar vermeye zorladığı için yarış asla devam etmedi. Erken son, Amerika Takımını galip olarak onayladı, Lauck – o sırada Avrupa Takımı için sürüş – geri dönüşü tamamlamak için hiçbir zaman. Yine de, Hyundai Motorsport, Nürburgring 24 saatin özellikle zorlu baskısının sonunda sınıftaki podyum süpürmesini kutladı.
(Tagstotranslate) Hyundai Motor Company
Automobile Magazine – NEWS