Başkan Toyoda, müzik gibi arabaların da hikayeleri ve nicelleştirilemeyen duygusal bir çekiciliğe sahip olduğunu da sözlerine ekledi.
Akio’nun ana sürücü olarak otomobil üretimine katılımından önce, Toyota’da bir otomobilin kalitesi özellikleri tarafından değerlendirilme eğilimindeydi.
Buna karşılık, yeni Toyota modelleri için son lansmanlar daha çok hikayeler anlatmaya odaklandı.
Gr Yaris’in hikayesi, usta şoförün kendisini direksiyonun arkasına dahil etti, arabayı kırma noktasına iterek, sabitleme ve tekrar ederek honladı.
En son Prius için, hikaye, o zamanki başkan Toyoda’nın özel bir taksi modeli önerisine rağmen, daha duygusal bir deneyim yaratmak için istekli olan mühendisler tarafından şekillendi.
Bu arada, 16. nesil Crown’un dört vücut varyasyonu, birkaç yılda bir rutin model güncellemelerine meydan okuma arzusundan doğdu.
Bu benzersiz hikayelerin her biri otomobillerin çekiciliğine katkıda bulunuyor.
Aynı zamanda, otomobiller aynı zamanda eşit olarak yapılması gereken endüstriyel ürünlerdir. Müzikte ise var olan sayısız melodiye rağmen, iki şarkı birbirine benzemez. Her biri kendi hikayesiyle doludur.
Başkan Toyoda, “Her dinleyicinin kendi kişisel hikayeleri ve anıları var,” dedi, bu projenin sadece müzik endüstrisini desteklemek değil, aynı zamanda ondan öğrenmekle de ilgili olduğunu vurguladı. “Otomobillerin insanlarla daha duygusal bir seviyede bağlantı kurmasını sağlamak istiyorum. Toyota’nın müzikten öğrenecek çok daha fazlası olduğuna inanıyorum.”
Automobile Magazine