Prömiyeri etkinliği sırasında Şef Marka Sorumlusu Simon Humphries’in konuşması

İyi günler, herkes.
Buraya bir yıl önce buradayken çok tanıdık yüzlerle Brüksel’de olmak harika.

O zamandan beri, otomotiv endüstrisinde – bazıları beklenen, bazıları değil, büyük değişiklikler ve bozulma gördük.
Aynı zamanda, istikrarın önemini de hatırlattık. Ve geleceğe bir güç pozisyonundan meydan okumamıza izin veren bu istikrar.

Şimdi istikrarımızın çoğu, Akio Toyoda’nın on yıl önce bize aşıladığı bir mantranın sonucudur: “Her zaman daha iyi arabalar.”

Söylemeden gitmesi gereken o kadar açık geliyor. Ancak hayattaki en önemli ilkelerden bazıları en basit olanıdır ve kabul edilmesi en kolay olanıdır.
Kendi anlatımında, kasıtlı olarak temel, ama aynı zamanda kasıtlı olarak belirsizdi. Tasarımcılar, mühendisler ve planlamacılar olarak bizi “daha iyi” nin gerçekten ne anlama geldiğini yorumlama özgürlüğüne sahip olmasını istedi.
Ve son 10 yılda, Akio ve şirketteki diğer herkesle birlikte bunu gerçeğe dönüştürmek için çalıştık.

Şimdi bunun gerçekte ne anlama geldiğine dair bir fikir sunacak olsaydım, her şeyin bir şeyleri müşterinin bakış açısından görmekle başladığını söylemeliyim.

Hilux şampiyonunun Tayland’daki günlük çalışan insanlar için yarattığı yeryüzüne fırsatlardan, Japonya’daki Alphard olan mobil alanın yeniden tanımlanmasına kadar istekli deneyimler yaratmakla ilgilidir.

Ama aynı zamanda ürünlerimizin dürüst olmasını sağlamakla ilgilidir. Şimdi, birkaç yıldır Toyota ve Lexus Design’dan sorumluyum ve sık sık “Neden tüm arabalarınızı göründüklerinde daha tutarlı hale getirmiyorsunuz?”
Ancak her arabanın özel konseptinin ya da müşteriye olan değerinin dürüst bir temsili olması gerektiğine inanıyorum.

Yeni kara kruvazörü gerçeğini kökenlerinde buluyor: sizi her yere götüren bir araba, ama en önemlisi sizi tekrar geri alıyor; İşlevselliğin güzelliğini vurgulayan bir tasarım.

Prius ise verimliliğin de seksi olabileceğini gösteriyor. Ve birçoğunuzun bilmediği bir araba olan Century, sadece Toyota’nın mirasının bir simgesi değil, aynı zamanda yenilikte bir lider. Tasarımı ve işçiliği, Japon uzmanlığının her tarafından yararlanır: en derin kültürel köklerden modern teknolojiye kadar.

Bu nedenle, yüzyıldan Yaris’e, her müşteri arabalarını kendi değerleriyle seçebilir ve kendileri için özel olarak tasarlandığı hissiyle.

Ve bu da, ürün planlamasına çevik bir yaklaşımı kolaylaştırır, bölgesel düzeyde de geçerli olan bir çeviklik-tüm bölgelerimiz için saygılıdır.

Çin’de, BZ3X BZ3C ve BZ7, özellikle yoğun günlük yaşamlarında bir vaha arayan Çinli müşteriler için tasarlanmış özel modellerdir.

Ya da belki, Tacoma ve 4runner ile Amerika’da dinlenme için dizginsiz fırsatlarla ilgilidir.

Ve tam bir daire haline gelmek için, burada Avrupa’da Aygo Cross, Avrupa sokaklarına korkak el becerileri getiriyor.

Dünya çapında 380.000 Toyota çalışanı, 22 Ar -Ge alanı ve dünyanın dört bir yanındaki 69 üretim alanı ile tüm bölgelerin kümülatif bilgisine, deneyimine ve kültürüne saygı duyuyoruz. Nerede olursa olsun, her zaman şehirde en iyi olmaya çalışacağız.

Şimdi tüm bunlar üç markadan 10 milyon araç ekliyor. Ve her markanın müşterilerle daha geniş anlamda yankılanan farklı bir inancı ve rolü vardır.

Lexus tamamen keşifle ilgilidir. Geçen sefer size burada sunduğum LF-ZC, sürükleyici bir gelecek keşfetmenizi sağlayan teknoloji için bir vitrin.
Tüm müşterilerimiz için ilham verici yeni deneyimler yaratmak için sınırları zorlamayı umuyoruz ve bu, daha sonra yeni Lexus RZ’de göreceğiniz direksiyon ve sanal dişli vites değiştirme yoluyla bugün başlayan bir gelecek.

Şimdi, GR tamamen tutku ile ilgili. Motor sporları arabalarımızı ve mühendislerimizi sınırlara itiyor ve bu, müşteriler için otantik yarış yetiştirilmiş performansa dönüşüyor. Ayrıca şirket olarak bizim için bir geliştirme avantajı.

Son olarak, Toyota markası herkes için hareketlilikle ilgilidir. Tüm müşteriler kendileri için doğru seçimi yapmak için güçlenmiş hissetmelidir.
Seçim ve fırsat sağlamak, daha iyi arabaların ve yaptığımız her şeyin merkezinde yer alıyor ve bu da sürdürülebilirlik yolunu içeriyor.

Bu da beni odadaki fillere getiriyor – güç. Şimdi bu grafiği daha önce birçok kez gördünüz: tam bir güç aktarma paleti.

Düşünme tarzımızda orijinal olduğumuzu iddia etmiyoruz. Birden fazla tahrik sisteminin birlikte var olabileceği fikri, otomobilin kendisi kadar eskidir. Ve bugün burada dururken, hala tek bir cevap yok.
Çok yollu stratejimizin genişliği, tamamen geliştikleri gibi bölgesel ihtiyaçları ele almaya hazır olmakla ilgilidir.

İster Güney Amerika’da yeni bir esnek yakıt hibriti, Japonya’da yeni bir yakıt hücresi sedanı ya da burada Avrupa’da size sunacağımız üç yeni üretim bev.

2022’de BZ4X serbest bırakıldı. Sürülebilirliği, offroad ve kar performansı, ambalajı, tarzı, sadece olgun bir otomotiv şirketinin sunabileceği bir fırsat sundu.
Ama bence lansman sırasında yolda birkaç çarpma yaşadığımızı söylemek adil.

Böylece, Toyota prensiplerine geri döndük. Müşterilerimizi, perakendecilerimizi ve ürünlerimizi test eden gazetecileri dinledik.

Kolay bir süreç değildi, ama bizim Kaizenveya sürekli iyileştirme, ödendi. Ve BEV’lerin baskın olduğu Norveç’te gerçekten gurur duyuyoruz, BZ4X’in şu anda satışlarda No.1 olması.

Ve şimdi, daha da iyi oluyor. Bayanlar ve baylar, yeni, daha da geliştirilmiş BZ4X …

Peki ne düşünüyorsun?

Daha güçlü, daha sportif … ve sadece görünüm değil. Artan menzil söylemeye gerek yok. Ayrıca% 50’ye kadar daha fazla güce sahip, iki kat daha hızlı olan şarj süreleri ve çekme kapasitesini iki katına çıkardı.
İç mekan, yeni bir 14 inç multimedya ekranı ve yolculuk planlamasını kolaylaştıracak yeni yazılımlar da dahil olmak üzere, BZ4X’i aktif bir karbon nötr yaşam tarzı için bir araba yapan her şeyi güçlendirecek.

Ve bugün yolculuğumuz buluşla devam ediyor. Tüm bölgelerimizle birlikte yeni bir yol icat ediyoruz ve hiçbir şey bunu C-HR’den daha iyi temsil etmiyor.

Orijinal C-HR, başarının şaşırtıcı müşteriler tarafından gelebileceğini gösterdi ve ilk başlatıldığında oldukça heyecan yarattı. Avrupa için Avrupa’da doğdu, bir milyon birim, en çok satan araba olmak için yeni bir pazar yaptı.
2. nesil, aynı şeyi yapmak isteyen müşteriler için kalabalıktan göze çarpan radikal bir moda ifadesi olan bu yeniliğe devam etti.

Bev’i portföyümüzün çekirdeğine getirmek için mükemmel bir model.

Şimdi, aralarında gözlü, elektrikli C-HR’nin ilk olarak Akio Toyoda tarafından 2021’de EV vitrinde sunulduğunu hatırlayabilirsiniz. Akio’nun tutumu olan bir araba, direksiyonun arkasına geçmek isteyeceğiniz bir araba gibi göründüğünü söylediğini hatırlıyorum.

Her zamankinden daha iyi otomobil felsefesi için geçerli bir elektrikli otomobil. Ve şimdi, 600 km’ye kadar menzil, 340 beygir gücü ve sadece 5.2 saniyede 0-100 ile-hepsi Etnga platformu tarafından etkinleştirildi-şaşırtıcı dinamikler, şaşırtıcı çeviklik ve şaşırtıcı pratikliğe sahip.

Bunun, bir sonraki arzu deneyimi yaratacak bir otomobil olduğuna inanıyoruz, bu da ortaya çıktığı bölge ile gerçekten alakalı.

Bayanlar ve baylar, tamamen yeni C-HR+…

(Tagstotranslate) Toyota (T) Toyota C-HR+(T) BZ4X (T) Lexus RZ (T) Çok Pathway (T) Simon Humphries

Automobile Magazine