Yeni modeller, bu yıl önemli ölçüde daha da geliştirilen golfün sekizinci nesli. Yeni performans versiyonları keskin, bağımsız bir dış tasarıma (ön bölümde aydınlatılmış VW amblemi dahil) ve daha da gelişmiş bir iç mekana sahiptir. Buna ek olarak, sezgisel bir işletim konsepti (Chatt dahil), etkileyici performans değerleri ve ekstra sınıflara sahip güçlü sürücüler sunarlar. İsteğe bağlı olarak, yarış meraklıları için ekipman paketleri mevcuttur. Bunlar z sunar. B. Yarış pisti için özel sürüş profilleri, daha yüksek bir en yüksek hız veya GPS dizisi ve ivmeölçer gibi özellikler. Yeni Golf GTI Clubsport, birkaç hafta önce Nürburgring’deki efsanevi 24 saatlik yarışın bir parçası olarak tanıtıldı. Bu, bu Volkswagen’in de yarış pistinde evde olduğunu açıkça ortaya koyuyor. Turbo motor, 400 nm’lik bir tork ve standart elektronik olarak düzenlenmiş ön aks kilidi yoluyla yola getirilen 221 kW (300 hp) çıkış sunar. En güçlü GTI’nın en yüksek hızı elektronik olarak 250 km/s ile sınırlıdır. Bununla birlikte, bu sınırlama “yarış paketi” ile yükseltilebilir – daha sonra 267 km/s yüksek hız bile mümkündür. Arkada, büyük bir çatı kenarı spoyleri maksimum bastırma kuvveti sağlar. Buna ek olarak, Golf GTI ClubSport, Nürburgring’de optimum performans sağlayan ve Nordschleife’da hızlı turlar için motor, şanzıman ve şasiyi optimize eden seçilebilir sürüş moduna sahiptir.

Automobile Magazine