Kalıcı olarak zayıf ekonomi, artan rekabet ve siyasi zorluklarla karakterize edilen 2024 yılında, temel marka grubu başarılı model yüksek çalışmalarına ve çeşitli markaların performans programlarının uygulanmasına odaklanmaya devam etmektedir. Sıkı maliyet verimliliğine ve işbirliği ve büyümeden sinerjilerin uygulanmasına açık bir şekilde, marka grubu yılın ikinci yarısında karlılığı artırmayı planlıyor. Önümüzdeki aylarda markaların performans programlarından artan sonuç etkileri bekleniyor. Marka Grubu Core, Tiguan, Golf, T-Cross ve tamamen elektrikli Volkswagen ID.7 Tourer gibi çekici yeni modelleme yeniliklerinin piyasaya sürülmesiyle yılın ilk yarısında birkaç kilometre taşı kaydetebildi. Aynı zamanda, bu yeni modeller sonucu erken aşamalarında etkiledi. Önümüzdeki aylar ve yeni modellerin pazar varlığının artmasıyla, marka grubu çekirdeği önemli ölçüde daha olumlu bir momentum bekliyor. Marka Grubu Çekirdeği, 2026’dan operasyonel getiriyi % 8’e çıkarmak amacına ulaşmak ve maliyetleri azaltmak ve verimliliği artırmak için performans programlarının sıkı bir şekilde uygulanmasına ek olarak, karmaşıklığı daha da azaltmaya, kalkınma döngülerinin kısaltılmasına ve sinerji potansiyelinin tutarlı kullanımına odaklanmaktadır.
Automobile Magazine