1 Mart 2025’te Toyota Motor Corporation’ın kurucusu Kiichiro Toyoda ve Toyota tesislerini çekmede enstrümantal olan Juichi Nakamura’nın başarılarını kutlayan bir anma töreni düzenlendi.
Başkan Akio Toyoda, iki adamın Japonya’nın geleceğini şekillendiren otomobil endüstrisine yaptığı katkılar hakkında düşüncelerini verdi.
“Buradaki hepimiz bu iki adamın hayallerini miras aldık. Mirasçıların yeni şeyler alması gerektiğine inanıyorum. Zorumuz bize emanet edilen otomobil endüstrisini daha da geliştirmek ve insanlara mutluluk getirmek için kullanmak.”
Sonunda, Toyota Erkek ve Kız Buluş Kulübü’nden çocuklara, “Umarım Monozukuri aracılığıyla gülümsemeler yaratma geleneğini sürdüreceksiniz” dedi. Tomurcuklanan mucitler ve OM (Zihin Odyssey) Dünya Finalleri’nin üç kez kazananları, hayal gücü ve teknik yetenek rekabeti.
Tıpkı geçen seneçocukların birçok sorusu vardı: “Açgözlülüğe nasıl direnirsiniz?” “Monozukuri sana nedir?” “Ortaokuldayken hayalin neydi?” ve daha fazlası. Başkan Toyoda’nın programın ikinci yarısında dikkatle düşünülen cevapları bkz.
Geleceğimizi taşıyacak bu çocuklarla tanışmadan önce, programın ilk yarısı, sezonun ilk JRC’si (Japon Ralli Şampiyonası) Aicello (Ralli Mikawa Körfezi) tarafından desteklenen Ralli Mikawa Bay 2025’in bir raporudur.
Genç sürücülerin motor sporlarının geleceğine liderlik etmek için savaştığı Morizo Challenge Cup yarışmasında, kadın sürücüler için giriş yuvalarının sayısı bu yıldan itibaren genişledi.
Motor sporlarını ve Gotik Lolita tarzında giyinmeyi seven Yuna Kanematsu, “Bu kategorinin az sayıda kadın var ve tüm farklı sınıflarda bulunduk, bu yüzden aynı oyun alanında yarışmayı dört gözle bekliyorum.”
Tüm dikkatlere rağmen, geçen yıl 2. sırada yer aldı. Tekrar deneme şansı için heyecanlı olan Morizo’dan tavsiye alan Nao Otake: “Bu yılki şampiyon olmak için stratejik bir yaklaşım benimseyin.” Rekabetin ilk gününü önde bitirerek, “Olgunca sürdüm” dedi. Bu ne anlama gelir?
Geçen yıldan beri büyüyen heyecanı ve sürekli gelişen Ralli Mikawa Körfezi’ni görelim.
Automobile Magazine