Renault Symbiz için teknoloji ve uzay, kategori C SUV segmentinde lider bir rol oynamayı amaçlayan. Ve Renault House’da bir captur ve bir Arkana, biraz daha az megane ve tam hibrit motorla yarıya olan Symbiz’e birinci kimlik veren boyuttur.
Metro (ve resmi veriler) Eldeki Symbioz, bir çaprazlama, dolayısıyla yerden uzun ve türün tipik unsurları ile büyük cam yüzeyleri ve cömert bir arka süzen ile karışım durumunu hedefleyen genel oranların hesaplanması için 4.41 metre uzunluğunda, 1.79 genişliğinde ve 1.57 yüksekliğindedir. Sonuç, büyük kız kardeşlere layık bir yaşanabilirlik ve büyük bir gövde kapasitesi.
Dış tasarım cephesinde, Renault Symbiz, canlı kenarlar ve ışıklar ve gölgeler arasındaki doğal aydınlatma ile oynayan yumuşak ve kas şekilleri arasındaki ‘diyalog’ nedeniyle ilk bakışta etkiler. Ön tarafta, tam LED farların ortasında, gerçek ızgara daha düşük yerleştirilirken, üç boyutlu bir etkiye sahip bir sahte ızgara vardır.
18 veya 19 ″ büyük jantlar ince profile katkıda bulunur, ancak arkadan, büyük şekiller ve farklı kaburgaların ve farların eklendiği büyük bir dikey bagaj kapısıyla, hatta, LED.
İçinde, aynı grup CMF-B platformunda elde edilen Renault modellerine kıyasla küçük değişiklikler. Bizim durumumuzda, test arabası, en sportif kuzenlerden esinlenen ve hoş, dokunma ve görme, fırçalanmış ve nüanslı bir alüminyum kalıplama ile karakterize edilen esprit alpin setinin kanonlarına yanıt verir.
Solarbay panoramik çatısı büyük bir etkilidir veya elektronik kontrol camının opaklığını, dikiz aynasının yakınında bulunan bir düğmenin tek basıncıyla ayarlamanıza izin veren sistemdir. Uygulamada, bir dokunuşla, çatının tamamen şeffaf, kapalı (tamamen opak anlamında) olup olmayacağını veya farklı çatı segmentlerinin ışığının filtrelemesini yönetmeyi seçebilirsiniz.
Kaputun altında, dört silindirli doğal aspirasyona sahip bir endotermik motor 1.6’dan oluşan tam hibrit motoru yener, ‘1,2 kWh pil ile bolca yardımcı oldu. Bütün bunlar, 250 nm tork için 145 hp’lik bir güç için. Şehrin dışında, karışımda eğlenceli bir rehber için fazlasıyla yeterli.
Bilgi -eğlence açısından çok fazla teknoloji ve bağlantı. Enstrümantasyon tamamen dijital, 10.3 ekran ile. Öte yandan, Fendering’in 10.2 ″, gösterge tablosunun ortasında dikey ve kolayca okunabilir ve mevcut, Android Automotive 12 işletim sistemi sayesinde. Google uygulamaları, haritalardan sesli harf asistanına kadar çeşitli akıllı telefonlara alışık olduğumuzla aynıdır. Apple CarPlay ve Android Auto’nun kablosuz modu da var.
Test Symbiz ESPRIT Alpe E-Tech Full Hybrid 145 sürümünde fiyatlar 35.000 Euro’dan başlıyor.
Source link
Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it