Barselona’da, Covid 19 pandemi sonrası kullanımı, Gaudì şehrinde belediye meclisinin verilerine göre 250 km bisiklet yolundan yararlanabilecek bisikletlerden dört kat daha hızlı artmış olan elektrikli scooter ve kişisel hareketlilik araçlarına düzen koymaya karar verdi.

Yönetmenin 1 Şubat’tan itibaren yürürlüğe girmesi göz önüne alındığında, kaldırımlarda bir scooter yönlendiren, sadece yayalar için ayrılan bir scooter rehberlik eden herkesin yaptırımları olan bir bilgi kampanyası başlatıldı.

Şu anda elektrikli scooter ve diğer kişisel hareketlilik araçlarının (VMP) kullanıcılarının% 74’ü, 800 kullanıcı ve 4.500 davranış gözleminde Barcelona (RA) otomobil (RA) tarafından yapılan bir araştırmaya göre, bisikletler yayalar için ayrılmış rıhtımlarda dolaşıyor ve% 24’ü trafik ışıklarını atlıyor. Para cezaları, çeşitli medya tarafından öngörülenlere göre, üç istisna dışında elektrikli tek bölümleri değil, aynı zamanda bisikletleri de ilgilendirecektir: yetişkinlerin eşlik ettiği 12 yıllık küçükler tarafından yönlendiriliyorsa, 14 yıllık küçükler veya yollardaki çocuklar için koltuklarla bisikletle yönlendirilirse, döngü yolları yoktur. Ana yenilik, istihdam etmeyen 100 Euro para cezasıyla yaptırım uygulanan scooterlar üzerinde zorunlu kaskın kullanımıyla ilgili olacaktır; İhlali 500 Euro cezaya yol açacak saatte 25 km sınır: ve elektrikli araçta ikiye seyahat etme yasağı, zaten 100 Euro para cezalarıyla cezalandırıldı.

Ayrıca, ön ve arka ışıklar scooterlarda zorunludur. VMP araçlarının dolaşımına yaya yollarında izin verilecek, ancak yönetmeliğe göre kullanıcılar, “yayaların toplama durumlarında” bisikletlerden veya scooterlardan kurtulma yükümlülüğüne sahipler. Son olarak 500 Euro’ya kadar para cezası, okullara ve hastanelere erişimde iki tekerlekli araç taşıyan herkes için planlanmaktadır. Elektrikli bisiklet veya scooterları üç metreden daha kısa sürede park edenlere 50 Euro ceza verilecek.

Source link

Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it