Seul, 17 Nisan 2025 – Hyundai Motor Company, ‘Orman Koşusu 2025’ kampanyasını ‘Orman Koşusu: Ağaçlar Bitmek için Birlikte Koşmak’ ile tanıttı. Daha önce ‘En Long Run’ olarak bilinen sosyal katkı girişimi, 10. yıldönümünü yeni ‘Forest Run’ adı altında kutluyor. Bu yılki etkinlik 5.000 katılımcıyı davet edecek ve yeni ‘koşucu başına bir ağaç’ bağış modeli altında 5.000 ağaç bağışlayacak.

Hyundai Motor ayrıca Forest Run’ı başlatmak için çevrimiçi bir kampanya filmi aracılığıyla ‘Grew’ (Korece ağaçları saymak için kullanılan kelime) kampanyası için yeni bir maskot tanıttı. Ağaç benzeri koşucu karakteri, 2016 yılında kuruluşundan bu yana girişimin büyümesini temsil ediyor ve bu yılki ‘Orman Koşusu: Ağaçlar Bitmek için Birlikte Koşmak’ etkinliği somutunu somutlaştırıyor.

‘Forest Run 2025’ için final etkinliği, 17 Mayıs’ta Yeouido Park Kültür Meydanı’nda planlanan ve Seogang Köprüsü’nden bir dönüm noktası olarak geçen 10 kilometrelik bir kursu içeren ‘Final Run’ olacak. Katılımcılar ayrıca, çeşitli etkinliklerde bulunmak ve Forest Run’ın misyonu hakkında daha fazla bilgi edinmek için Hyundai’nin Ioniq Orman Sergisi ve Robo Restaurant dahil olmak üzere hareketlilik çözümleriyle inşa edilen ortak kabinlerini keşfedebilirler. ‘Forest Run 2025’ için kayıt resmi web sayfası 18-23 Nisan tarihleri ​​arasında.

2016’dan bu yana Forest Run yaklaşık 250.000 katılımcı içeriyordu ve 25.850 ağaç bağışına neden oldu.

(Tagstotranslate) Hyundai Motor Company

Automobile Magazine