AB Komisyonu “bazı otomobil üreticilerinin 2025 için emisyon hedeflerine ulaşmamaktan endişe duyduklarının farkındadır”, “ancak” diğer önemli inşaatçılar kendinden emindir ve resmin değiştirilmesine karşıdır: “Fines üzerindeki kuralların değiştirilmesi” ve bu üreticileri rekabetçi disavantaj pozisyonuna yerleştirirler.
Bu, iklim komiseri Wopke Hoekstra tarafından, yeni otomobillerin CO2 emisyon düzenlemesi tarafından öngörülen 2025’ten başlayacak cezalarla ilgili bir soruya yanıt vererek belirtildi.
Sorgulama, Egemen Milletler Avrupa Grupları, Avrupa ve Muhafazakarlar ve Reformistler de dahil olmak üzere, Roberto Vannacci, Aldo Patriciello, Paolo Borchia, Anna Maria Cisint, Silvia Sardone, Susanna Ceccard sardon, Susanna Cecards ve reformistlerin büyük bir grubu tarafından desteklendi.
Onun cevabında, Hollanda Komiseri, elektrikli otomobillerin “belirlenen hedeflere ulaşmanın tek yolunu temsil etmediğini”, aynı zamanda hibrit araçlar, şarj edilebilir melezler ve daha küçük ve daha verimli araçların kullanımı katkıda bulunabilir. Son olarak, Roma’nın 2025’inin 2025’inde ilerlemenin yapılmayacağını doğrular ve 2026’nın 2025 tarihli, 2026’nın, 2026’nın, 2026 yılının, 2026’nın, 2026 yılının, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, 2026’nın, komisyonun, 2026’nın, “komisyonunun,” 2026’nın, “komisyonunun,” 2026’nın, “komisyonunun,” 2026’nın, “komisyonunun,” komisyonunun, “” nın bir kaçınma olduğunu doğrulamayacağını doğrular:” İnceleme, 2025’in sonuna kadar öngörülen ilerlemeye ilişkin rapora dayanacaktır.
Source link
Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it