TURIN, 31 Ocak 2025 – Stellantis İtalyan pazarının yeniden düzenlenmesinin bir parçası olarak, Bocconi Üniversitesi’nden iş ekonomisinde mezun olan 46 yaşında Federico Scopelliti, Leapmotor Direktörü rolünü üstlendi. Scopelliti, otomotiv sektöründeki birçok şirkette, ulusal ve Avrupa düzeyinde büyük bir deneyime sahiptir ve İtalyan pazar ekibinde çeşitli önemli rollere sahiptir. Sonuncusu, iki yılı aşkın bir süredir Opel Italia Direktörü idi.
Federico Scopelliti’nin altını çiziyor. “Leapmotor, inovasyon, kalite ve güvenlik ile eş anlamlı olan genç bir markadır. Stellantis bayileri ağı ile birlikte İtalyan müşterileri erişilebilir hareketlilik çözümleri ve kesme teknolojik içeriği ile hızlı bir şekilde fethedeceğimize inanıyorum”.
23 Eylül 2024’te Avrupa’da ve diğer bölgelerde satışların piyasaya sürülmesinden bu yana, Leapmotor küresel hırsını gösterdi. Marka hızla genişledi ve 13 Avrupa pazarında 400’den fazla mağaza kurdu, bu da İtalya’da referans pazarlarından birini temsil eden 80 tane de dahil.
Leapmotor önümüzdeki üç yıl içinde birkaç yeni model başlatmayı planlıyor. Yolculuk, premium bir D-SUV ve kompakt T03 ile başladı. T03, içerik, konfor veya performanstan ödün vermeden elektrikli hareketliliğe erişim sunan bir kentsel segment otomobilidir. C10, hücreden şasi teknolojisi ve E-NCAP’ta maksimum 5 yıldız puanı elde etmesini sağlayan bir dizi güvenlik ve konfor teknolojisi gibi en son Leapmotor yeniliklerini entegre eden aileler için tasarlanmış bir D-SUV’dur.
Source link
Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it