Ford Ranger, on yıllık başarıları kutluyor ve kendisini üst üste onuncu yıl için Avrupa’da en çok satan pick-up’ı teyit ediyor. Ranger’ın kendisini 2016’dan bu yana toplama segmentinin en üstüne konumlandırdığı İtalya’da maksimum ifadesini bulan mutlak bir liderlik. Güç, uyarlanabilirlik ve çok yönlülük ile eşanlamlı olan Ranger, İtalya’daki pazardaki alanını teyit eder, bugün iki pick-up’tan biri tam olarak ikonik Ford Ranger.

Ancak Amerikan şirketi, ticari araç menzilinin diğer segmentlerinde de doğrulanmıştır. Aslında, 2024, hem hacimler açısından, 35.000’den fazla birim (2023’e kıyasla 7.000’den fazla) ve%19,7’ye eşit pazar payı ile 2023’e kıyasla yüzde 3 puanlık bir büyüme ile İtalya’da Ford Pro için rekor bir yıl oldu ve Ranger bu başarı için önemli katkıda bulundu.

Ford Ranger bir pick-up’tan çok daha fazlasıdır: beklentilerinin ötesine geçebilen bir araca ihtiyaç duyan şirketler ve profesyoneller için yeri doldurulamaz bir araçtır ve aynı zamanda çizgiler ve tasarımda güzel“Ford İtalya CEO’su Fabrizio Faltoni dedi.”İtalya’daki başarısı, yüksek teknoloji ürünleri olan ve aynı zamanda maksimum çok yönlülüğü sağlayan yüksek teknoloji ürünlerine sahip müşterilerin ihtiyaçlarını karşılama yeteneğimizi göstermektedir “.

Yeni Plug-In Hibrid (PHEV) Ranger

Ford Pro, Ranger’a (PHEV) eklenti hibrid motorunun tanıtılmasıyla toplama segmentinde devrim yaratmaya devam ediyor. Ve elektrikli model uzlaşmaz: Geleneksel ranger atma kapasitesinin (1), akış (2) ve off-road performansını, 697 nm (3) torkunun, diğer herhangi bir rangerdan en yüksek olan tüm olağanüstü özelliklerini ve 43 km’ye (4) kadar tamamen elektrik modunda bir otonomi korur.

Ayrıca, Ranger PHEV Pro Power Omboard sistemini tanıttı(5)harici bir jeneratöre ihtiyaç duymadan doğrudan araç bataryasından 6,9 kW’a kadar olan cihazları ve çalışma araçlarını güçlendirmenizi veya şarj etmenizi sağlar. Ranger PHEV’in üretimi zaten başladı ve ilk teslimatlar ortadan itibaren planlanıyor.

Yeni Ranger PHEV hakkında daha fazla bilgi aşağıdaki bağlantıda videoda mevcuttur:

https://www.youtube.com/watch?v=fp6nlnzmaro

Doğru donatıldığında. Maksimum çekme kapasitesi yüke, aracın konfigürasyonuna, aksesuarlarına ve yolcu sayısına göre değişir.

Maksimum kar varyasyonları değişti ve aksesuarlara ve araç konfigürasyonuna dayanıyor. Belirli bir aracın yük kapasitesi için kapı jammy’deki etikete danışın. Her zaman yükü doğru şekilde düzeltin.

Güç ve çift bağımsız özelliklerdir ve aynı anda ulaşılamayabilir. Bahsedilen veriler dahili testlere dayalı tahmini değerlerdir. Nihai veriler satış tarihine yakın sağlanacaktır.

Dünya çapında prosedür hormonize hafif araçlar test prosedürü (WLTP) uyarınca. Mevcut serilere ve pil yapılandırmasına bağlı olarak tamamen yüklü bir pil ile 43 km’den fazla özerkliğe ulaşılabilir. Etkili özerklik çeşitli faktörler nedeniyle değişebilir (örneğin hava koşulları, sürüş stili, yol profili, araç koşulları, yaş ve lityum pil koşulları). Yakıt/enerji tüketimi, ortak emisyonlar2 WLTP ilan edilen elektriksel özerklik, Avrupa Düzenlemeleri (EC) 715/2007 ve (AB) 2017/1151’in son zamanlarda değiştirildiği teknik gerekliliklere ve özelliklerine uygun olarak belirlenmiştir. Uygulanan standart test prosedürleri, farklı araç türleri ve farklı üreticiler arasındaki karşılaştırmaya izin verir. CO emisyon aralıkları2 ve yakıt verimliliği, bireysel pazarlar tarafından sunulan aracın varyantlarına göre değişebilir.

Source link

Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it