Uyum, istikrar, optik ve hafif yapı. Yenilikçi Schmiedrad, Volkswagen R tarafından Volkswagen Design ile işbirliği içinde geliştirildi ve isteğe bağlı olarak tüm yeni Golf R modelleri için mevcut olabilir. Jant başına sadece sekiz kilogram ağırlıklı olarak, tekerlekler karşılaştırılabilir alaşım jantlardan yaklaşık yüzde 20 daha hafiftir – bu, yayılmayan kütleleri ve mükemmelliği azaltır. Volkswagen tasarımcısı Ranbir Kalha.Design, daha yüksek performans sağlıyor, “Hırslı ağırlık hedefi bize büyük bir zorluk sundu çünkü jantın yapısal istikrarı en üstte. Aylar aldı ve güç ve kilo arasında doğru dengeyi bulmak için birçok yineleme ve simülasyona ihtiyaç duyuyor.” Jant tasarımının odağı, örtüşen on dikdörtgene odaklanır. Kalha, “Tekerleğin olabildiğince büyük görünmesi için farklı oranlar denedik.” Dedi. Yüzde 71’lik çok büyük bir açılış derecesi, frenlerin dengesini ve aşınma direncini geliştirdi. Bu şekilde, frenler özellikle yarış pistlerinde daha etkili ve böylece termal olarak rahatlatılabilir. Volkswagen R genlerde. Jant, Wolfsburg’un kapılarındaki Warnenau’daki Volkswagen R’nin merkezinin adını taşıyan “Wartenau” mevcuttur – yüksek otelli yüzeye (ayrıca 235/35 lastiklerle) siyah veya koyu gri. Yeni performans jantının tasarımı, ilk sportif golf R32 modellerinin tekerleklerinin şeklini belirtiyor. Volkswagen R. Volkswagen’den premium performans markası, ürün yelpazesini tamamlayan en sportif araçlardan sorumludur. Volkswagen R için 35.000’den fazla araç üretildi. Toplamda, 2002’den bu yana 300.000’den fazla R modeli teslim edilmektedir. Gelecek için Volkswagen R yeniden düzenlenir: Performans, tasarım, yenilik ve değerin dört temel taşına dayanarak, portföy 2030’a kadar tamamen elektrikli R-modellerle yeniden tasarlanacaktır. Volkswagen R, 2002’de Volkswagen bireysel GMBH olarak kuruldu. Bölüm, 2020’den beri Volkswagen markasında kendi iş alanı olmuştur. Addaki “R” yarış veya yarış tutkusunu sembolize etmektedir.

Automobile Magazine