Aralık ayının başından sonra, Dünya Şampiyonası ABB FIA Formula’nın on birinci sezonu Brezilya’da ve Cumartesi günü Mexico City’deki Hermanos Rodriguez Autodrome’da ikinci aşamaya ev sahipliği yaptı. Bu, Meksika devresindeki% 100 elektrik etkinliğinin dokuzuncu ziyaretini işaret ediyor.
DS Automobiles ekibinin iki sürücüsü, her ikisi de çeyrek finallerde düellolara erişebilen Maximilian Günther Primo ve Jean-éric Vergne Quarto ile nitelikler sırasında mükemmel durumda olduğunu kanıtladı. Jev yarı finallere hak kazandı, finalde ikinci sırada yer alan ve bir kez daha Versay’da geliştirilen DS E-Tense Fe25 otomobillerinin mükemmel performansının altını çizdi.
Kalabalık Tribunes’in önünde, iki zamanlı Fransız şampiyonu, altıncı pozisyonda Alman takım arkadaşı Maximilian Günther’in önünde başlangıç ızgarasında üçüncü oldu. İlk turlar, sıralamalarda büyük değişiklikler olmadan nispeten sakindi, ancak her şey ilk saldırı modu ile değişti ve yarışı tamamen dönüştürdü. Geri kalan birkaç otomobille, iki DS Penske sürücüleri yarışın son kısmı için altı dakikalık saldırı modu tutmayı seçti. Ne yazık ki, iki dönem güvenlik otomobili Fransız-Amerikan ekibinin olanaklarını ciddi şekilde tehlikeye attı.
Beşinci ve altıncı pozisyonda, iki sürücü DS otomobilleri, podyumda bir yer için uygun bir konumdayken uygun yaklaşımın sunduğu ekstra güçten yararlanamadı. Jean-éric Vergne ve Maximilian Günther, satranç bayrağına kadar pozisyonlarını korudular ve kayıp bir fırsattan pişman olsalar da, DS Penske ekibi hala 18 çok önemli noktayı fethetmeyi başardı.
Latin Amerika’daki bu ilk iki turdan sonra, Dünya Şampiyonası Abb Fia Formula ve Dünya Şampiyonasının bir sonraki yarışları 14-15 Şubat tarihleri arasında Suudi Arabistan’ın Ciddah kentinde gerçekleşecek. Kızıldeniz kıyısında, DS otomobil ekipleri yılın ilk çift başlığında en az bir podyum hedefleyecek.
Eugenio Franzetti, DS Performans Direktörü:
“Hem performans hem de puan açısından olumlu bir hafta sonu oldu. Ancak, güvenlik otomobilinin iki pilotumuzun saldırı modlarını aktive ettiği zaman parçaya girmesi üzücü oldu. Bu kötü şanslar olmadan, muhtemelen daha da iyiye odaklanmalıyız … ama sürücülerimiz üçüncü ve altıncı oldu. Üçüncü ve altıncı oldu.
Jean-éric Vergne, Formula ve 2018 ve 2019 Örnek:
“Genel olarak, hem benim hem de takım için iyi bir haftasonuydu. Ama yine de biraz sinirli hissediyorum çünkü iki yarışta ikinci kez saldırı modu aktif olduğunda çıkıyor. Bu olmadan, gerçekten podyumda sona erme potansiyeline sahip olacağımızı düşünüyorum. Kesinlikle, rekabetçi bir süreye sahip olacağımız, ikinci kez rekabetçi bir süre içinde, tüm sürüş ve hepimizin çalıştığı gerçeği.
Maximilian Günther:
“Ben için altıncı yer ve ilk altı arasındaki iki araba çok olumlu bir hafta sonundan sonra sağlam bir takım sonucudur. Lastiklerin bozulmasıyla biraz acı çektik, ancak iyi bir genel performans elde ettik ve önemli noktalar elde ettim. Ben ve takım arasındaki ilişkimizden ve ayrıca DS Penske ile ilişkinin gelişme şeklinden memnun kaldım.
DS Automobiles Formula E’ye girdiğinden beri anahtar rakamlar:
- 123 yarışma
- 4 Şampiyona Başlığı
- 16 Zafer
- 51 podyum
- 24 kutup pozisyonu
Source link
Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it