Dacia, C-SUV’ların kalabalık segmentinde yeni bir ‘yolculuk’ için Bigster’in gelişiyle daha da büyük olduğunu düşünüyor.

“Bu yıldan itibaren Dacia Italia’nın Dacia Italia Genel Müdürü Guido Toci’nin bile Bigster’in C-SUV segmentinde ilk kez Dacia için yeni bir dönem olarak tanımlanabileceğini düşünüyoruz.
Bigster, marka değerlerini somutlaştırır, çünkü serin bir dokunuştan vazgeçmeden gerekli ve somuttur. Autoor için sağlam ancak uzun yolculuklara hazır bir ekosmart otomobilidir “.
Marka için yeni bir dönem, ilk çıkışa yakın yeni modelin tasarımı ve büyüklüğünde (piyasadaki baharda) zaten görülüyor. Bigster’in yeni tasarımı, profesyonel ve aile faaliyetlerinde müşterileri destekleme konusunda tüm sağlamlığını ve yeteneğini, aynı zamanda boş zamanlarda ilan eder.
Cömert boyutlar ancak basit şekiller ve hacimler, Geometrik, Tez, temelleri hedefleyen Dacia tarzında.
“Dacia için, Dacia Italia’nın pazarlama direktörü olan önemli bir an olarak açıklanan Rosa Sangiovanni’dir-C segmenti hem İtalya’da hem kârlılık hem de hacimler açısından temsil eder. Sadece C-SUV’lar, sadece C-SUV’lar, 320.000 birimden daha fazla bir segmenti vardır. Bu tür müşterilerden, her zamanki segmentimiz dışında “.

New Bigster, C-SUV segmentinin müşterilerinin zevklerine ve alışkanlıklarına uyum sağlamak için tasarlanmıştır ve standart 17 veya 18 “alaşım jantlarla donatılmıştır.
Yüksek menzilli versiyonlarda, müşteriler Dacia için mutlak bir yenilik olan bodywork (çatı, bu durumlarda siyah olur) için iki tonlu bir teklif tercih edebilirler.
“I am satisfied – Tocci said – of the work done to prepare the structure on the arrival of Bigster. It is a product that can open up new horizons, keeping the pragmatism that Dacia has to keep. There was the risk of falling into the temptation in the tie more on the price list. We did not do it because we want to maintain a low profile, even with a product with which we know we can play our cards in a prestigious and stimulating segment”.
Bigster yakında farklı ihtiyaçlar için tasarlanmış ve herkes tarafından erişilebilen hareketlilik adına tasarlanan Dacia’yı destekleyecek. “Duster’ı yamyamlamak için Bigster yaratmadık – Dacia temasları hala eklendi – ancak 25.000 Euro’nun altından başlayan ve hibrit versiyonlar için 30.000’e gelen fiyatlara odaklanan rakip markaların müşterilerine dönüyoruz, bu nedenle piyasanın ortalamasının en az% 20 altında”.

Source link

Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it