Stellantis, 2018 yılında oluşturulan ortak girişimin hisselerinin, otomobil şanzımanlarının üretimi konusunda uzmanlaşmış Belçika Punch PowerTrain ile toplam sahipliğini tespit etti.
Bu işbirliği, editörün Mirafiori (IT) karmaşık bitkilerinde (IT) gerçekleştirildi; burada EDCT (elektrikli çift debriyaj şanzımanı) değişiklikleri üretildi, bu da tüm Stellantis aralığını ve yeni nesil eklentileri (PHEV) donattı (PHEV)
Bu kararla Stellantis, sınırlama ağırlıkları ve üretim maliyetleri, yakıt tasarrufu, zararlı emisyon açısından referans hizmetleri ile karakterize edilen EDCT iletimlerinin tasarım ve üretim faaliyetlerinin toplam yönetimini üstlenir.
Stellantis, otomotiv sektöründeki iletim ve tahrik sistemlerinin üretimi konusunda uzmanlaşmış OEM olan Belçika çokuluslu yumruk güç aktarma organı ile 2018’de oluşturulan ortak girişimin sahip olduğu tüm hisseleri tespit ettiğini açıkladı.
Karar, Fransa ve Turin’deki Metz bitkileri, İtalya’daki Mirafiori kompleksindeki bitkilerle, ortak girişimin, 21 kW’lık bir elektrik motorunu çift debriyaj şanzımanına entegre eden bir kesme hibridizasyon teknolojisi olan EDCT değişiklikleri ile aktivitesinin gerçekleştiği ile ilgilidir. Motor, şehir veya sabit hızda olduğu gibi daha az sürüş torkuna ihtiyaç duyduğunuzda elektrikli tahrik sağlar ve içten yanmalı motorun kentsel döngüde zamanın% 50’sinde kalmasına izin verir. Sonuç olarak, ağırlık ve üretim maliyetlerinin önemli bir şekilde birleştirilmesi ile yapısal olarak karakterize edilen EDCT iletimi, yakıt tasarrufu ve zararlı maddeler emisyonları üzerindeki olumlu etkileri ile ayırt edilir.
Stellantis’in EDCT değişikliği ve üretim sürecini doğrudan MHEV ve PHEV serisinin teklifini genişletme ve yenileme stratejik planına uygun olarak yönetme kararı.
Source link
Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it