“Kesinlikle mutlu ve gurur duyuyorum (yeni karayolu kodu, editörün notu) ve otuz saniye boyunca alkol tüketimi sınırlarını artırmadığımızı hatırlıyorum.

Örneğin, bu gece Roma’daki Derby’den sonra ve yarın Milano’da tam olarak geçen yıl sağduyu ile içebileceğiniz şeyi içebilirsiniz.

Bir bira veya iyi bir bardak şarap içebilirsiniz, ancak dördüncü biraya veya şarap şişesine gelirseniz, sürmeyin. “
Aile üyelerinin kurbanları yolda ve aktif hareketlilik için kurbanlar, “yol güvenliği için yenen ulaşım bakanını kopyalıyor ve rüzgara daha az kelime ve yol güvenliği için daha kesin politikalar istiyor.
ASAPS Derneği Derneği ve Trafik Polisi Derneği Derneği ve Lorenzo Guarnieri Onlus Association, bakanın karayolu kodunun reformunun reformunun yürürlüğe girmesinden sadece iki hafta sonra yol mortalitesinde% 25’lik bir azalma hakkında yanıltıcı beyanlardan sonra destekliyoruz. Ekoaktif Ebeveynler, Modena30, Marco Pietrobono Onlus, Bilinmeyen Melekler, Kâr Amacı Gütmeyen, Adq Barış Odv, Daily Odyssey, Hub.mat APS.
Bakanın cevabı delikten daha kötüdür, çünkü bunları general olarak geçirerek eksik verileri kullandığını, böylece yol olayliliği hakkındaki verilerin nasıl toplandığını bilmemek için – daha da kötüsü – daha fazla kontrol ve üzerindeki daha fazla kaynak, daha fazla kontrol ve üzerindeki hükümetin istendiğine rağmen, polislerin çalışmasını tartışma suçlamasının, organizasyonun yerinden çıktığını ekledi. Sadece bu da değil, MIT, kamu kaynaklarından gerekli bir doğrulama çalışması yapanlara, giriş sınırına bir yaklaşım, gayri resmi olmayan ve bilgisiz yasal bilgilerden hatırlatanlara alışmıştı. Veriler, yılda 3000 kurbanı ve 200.000 yaralı olan ciddi bir fenomeni birleştirebilmek için gereklidir; Ve eğer mevcut politikaların etkilerini gerçekten ölçmek istiyorsanız. Mevcut durum bunun yerine, iki bakanlık, iç mekan ve ulaşım, yol çatışmaları ve kurbanlar hakkında güvenilir, eksiksiz, halka açık ve güncellenmiş veriler sağlayamamasını göstermektedir. Ayrıca, doğru bilgi sağlamak ve aceleci, kısmi ve enstrümantal sonuçlar çıkarmamakla yükümlü olan kurumların üyeleri tarafından iletişimde sorumluluk olmadığını göstermektedir.
Bakanlıktan, yoldaki kurbanlar sadece görmezden gelmekle kalmaz ve sömürülür, aynı zamanda halı altında da gizlenir “dernekleri için” Karayolu Kodunun reformu, İtalya’nın yol güvenliği konusunda gerçek politikalar verme fırsatını kaybetti ve kurbanların kurbanlarının oda ve senatta duruşmada duyduğu yoldaki tüm taleplerini görmezden geldi. Bakanın beyanlarında enstrümantal kullandığı kurbanlar. Siyasi beyanlar gerçeklerin gerçekliği ile çelişiyor: milyonlarca milyonlarca kesinti ve yol güvenliği altyapısı ve toplu taşıma altyapısı bakanlıktan yüz milyon avro için geldi; Ve City30’a karşı bakanlık kararları ve hız kameraları İtalya’da, özellikle toplam kurbanların dörtte üçünün öldüğü kentsel alanda hayat kurtarmak için daha da zorlaştı. Ulaştırma Bakanlığı’nı, önleme ve aktif hareketliliği batırmak için karayolu kodunun tüm reformunun eski pozisyonlarını gözden geçirmeye çağırıyoruz. Bir yeniden yazma için güncelleyecek ve çalışacaksınız, hala hükümete heyet tarafından açık ve kararnameleri gözden geçirmek, hıza müdahale etmek, büyük eksiklik ve ölülerden daha fazla sorumlu.
Diğer ülkelerde olduğu gibi, diğer ülkelerde olduğu gibi, problemle ilgili diğer ülkelerde olduğu gibi, mortalitenin İtalya’ya da azaldığını gördüğümüzde mutlu olacağız “.

Source link

Automobile Magazine – ITALIA
automobilemagazine.it