2025 ile 40’ı işaretleyerekth Hafif Duty Prado’nun Toyota’nın Global Land Cruiser serisine girişinin yıldönümü, dünyaca ünlü aşırı mobilite araç uzmanları, Arktik Kamyonlar (AT), merakla beklenen kara kruvazörü 250 / Prado At37’nin ortaya çıkmasıyla bir kez daha ‘serin ve yetenekli’ yeniden tanımlamaya hazırlanıyor.
Başlangıçta 1990 yılında Toyota’nın özel bir araç bölümü olarak kurulan AT37, Arctic Trucks’ın önde gelen Japon otomobil üreticisinin efsanevi kara kruvazörüyle uzun süredir devam eden ilişkisinin, AT’nin eşsiz dünya kayıtlarının ve dünyadaki en zor ortamlarda ilklerin ayrılmaz bir parçası olarak kalmasını sağlıyor.
Öncelikle Arctic Trucks ‘International (İzlanda) ve İngiltere bölümleri arasında geliştirilen Toyota Afrika distribütörü CFAO, Land Cruiser 250 / Prado AT37 ile birlikte, İzlanda’nın off-road araç gelişimindeki derin mirasını İngiltere’nin’ Motorsport Valley’den birinci sınıf uzmanlık ile birleştiriyor, küresel tasarımın küresel merkezi ve bir hub’tan motorsport otomotik merkezi.
Arctic Trucks International Ar -Ge yöneticisi Freyr þórsson, şunları söyledi: “Bu projeyi Motorsport Valley’in kalbinde geliştirmek, birden fazla tedarikçi ile sık ve doğrudan yüz yüze iletişim kurmamıza izin verdi ve ortaya çıkan uygulamalı gelişme büyük ölçüde gelişmiş performans yarattı.” Arctic Trucks İngiltere genel müdürü Peter Smith, ekledi: “Arctic Trucks grubundaki ekiplerin bu işbirliği, herhangi bir pazarda kullanıma gerçekten uygun bir araçla sonuçlandı. Otuz yıllık off-road uzmanlığımızı İngiltere tedarik zincirinden teknoloji ve yenilikle birleştirmek, olağanüstü sonuçlar elde etti ve hem çalışma hem de oyun için tam araç çözümleri sunma konusundaki taahhüdümüzü yeniden teyit ediyor.”
OEM ve devletin uyum, bitiş ve işlevsellik standartlarıyla uyumlu olan görsel olarak uygulanan AT37, tüm araziler üzerinde üstün boşluk, konfor, kontrol ve hareketlilikle yol tutuşuna ilham veren bir güven dengesini harmanlar. Rocky teknik parkurlarından yumuşak kar, kum ve aradaki her şeye kadar AT37, araba benzeri sürülebilirlikle izlenen araç kapasitesine ulaşır. #ExploreWithoutImits ve #DriveYourAdventure Yeni Land Cruiser 250 / Prado AT37.
The Land Cruiser 250 / Prado AT37
Gezegenimizin en zorlu ortamlarında 35 yılı aşkın benzersiz operasyonel deneyimden yararlanan Arktik Kamyonlar Toyota Land Cruiser 250 / Prado AT37.
Adını 37 ”kauçuğundan alarak, AT37, Bfgoodrich’in yeni All-Terrain T/A KO3’ü veya çok çeşitli koşullar arasında daha fazla kavrama, sertlik ve aşınma performansı için çoğu pazarda belirtilecek. Lastik basınçlarını izlemek ve modüle etmek için daha fazla esneklik için benzersiz bir çift valf tasarımına sahiptir.
AT37’nin daha uzun, daha geniş lastiklerinden geliştirilmiş ‘süspansiyon etkisi’, daha fazla seyahat ve 40 mm’lik asansör sağlayan ısmarlama 2 yönlü ayarlanabilir performans süspansiyon sistemi ile birleştirilir. Dakar kazanan uzmanlar ile ortaklaşa geliştirilen R53 süspansiyonu, büyük çaplı monotüp damperleri yüksek gerilimli sert krom çelik şaftlara, gelişmiş sızdırmazlık, eşleşen yaylar ve hidrolik yumru duraklara sahiptir. Dış rezervuarlardan düşük sürtünme, nano-güçlendirilmiş yağ akışı, R53’ün optiflow teknolojisi ile daha da arttırılır ve yolculukların en sırtları veya istisnai olan en yüksek performansı korur.
Lastik büyüklüğündeki bu önemli artışı karşılamak için, Arktik kamyonlar, kara kruvazörünün çerçevesini, gövdesini, gövdeyi ve aktarma organlarını maksimum tekerlek/lastik ve yerden temizliğini düşük ağırlık merkezi ile dengelemek için formda kalmıştır. Daha geniş bir pist ve genişletilmiş dingil mesafesi ile birleştiğinde, bu şaşırtıcı derecede rahat, bestelenmiş ve doğrudan yol performansı sağlarken, AT37’nin başkalarının yapamayacağı yerde kolaylıkla girişimine izin verir.
Eşsiz tasarım dilini aşırı keşif araçlarıyla paylaşan Arktik Kamyonların İmzalı Geniş Kılavuzları, dört köşede bir lastik basınç kılavuzu / merkezi lastik enflasyon sistemi bağlantı girintisi içerirken, kapsama alanı, boşluk ve her yerde fark edilen belirgin bir görünüm oluşturur. Çamur korumalarında yeni geliştirilen ve konturlu, Land Cruiser AT37’nin genişletilmiş gövdesi ile sorunsuz bir şekilde entegre olur ve şebeke dışı maceralar sırasında geniş koruma sağlar.
Kuzey Kutbu Kamyonlarının detaylara yönelik her zamanki dikkati burada bitmiyor. Sağlam genişletilmiş profil yan adımları, değiştirme kolaylığı için ekstrüde alüminyum profil, yüksek kavramalı kauçuk ekler ve dayanıklı uç kapaklar içerir. Bunlar, iç paspaslar ve plakalarda premium ile birlikte benzersiz dişli seçici ve çizgi süslemeleri ile birlikte, gövdeli, tekerlekler ve iç mekanlarda siyah ve lav rozetleri ve detaylandırma ile iç ve dışta tamamlanır.
Arkada sonuçlanan, çoğu Arktik kamyon versiyonu için ortak olan ayrık 2 ”çok fonksiyonlu alıcı aksamı, çekiş toplarının, vinçlerin, basamakların, koltukların, dişli taşıyıcılarının, barbekülerin ve çok daha fazlasının hızlı ve kolay bir şekilde yerleştirilmesini sağlar; AT37’nin en yavaş veya aşırı durumlar için uyarlanabilirliğini daha da en üst düzeye çıkarır.
Source link
Automobile Magazine – UK