En son veriler Otomobil tüccarı Otomotiv platformu ile yeni otomobil pazarı için umut verici bir aya işaret ediyor. Yeni araba platformuna yapılan ziyaretler Şubat ayında aylık% 15 (MOM) artarken, yıllık (YOY) büyük bir% 23 arttı.
Ülke genelindeki sürücüler, önümüzdeki ay merakla beklenen 25 plakanın piyasaya sürülmesinden önce yeni otomobil satın alma satın alımlarını hazırladıkları için, Ocak ve Şubat dönem için en büyük yeni araba ziyaretlerini alıyor.
Araba Markaları Alıcıları Elektrikli Gitmeye İktişamak İçin Dönüştürme
Otomobil endüstrisi, takvimin en büyük ve en önemli yeni otomobil satış ayına hazırlanırken, markalar otomobillerinde indirimleri hızlandırarak alıcıları çekme çabalarını artırıyor. Şubat ayında yeni elektrikli otomobillere uygulanan ortalama indirim, Ocak ayında% 11,3’ten% 10.8’e biraz düştü, yeni otomobillerdeki indirimler daha geniş bir şekilde daha yüksek, bu ay% 8.8’den ortalama% 9’a yükseldi.
Mart ayının önemi göz önüne alındığında ve ZEV yetkisi hedefleri bu yıl% 28’e yükselirken, EV indirimleri önümüzdeki birkaç hafta ve ötesinde, daha fazla alıcıyı 2030 yeni benzin ve dizel otomobil satış yasağından önce elektriğe geçmeye teşvik etmek için artabilir.
Teklifleri olan alıcıları cazip hale getirmenin yanı sıra, perakendeciler, yeni araba stoklarının daha fazlasını İngiltere’nin en büyük otomobil alıcılarının önüne koyarak, büyük harf kullanımı için mümkün olan en iyi konumda olduklarını sağlıyorlar. Şubat ayında, otomobil tüccarında ilan edilen yeni otomobillerin hacmi% 3 MOM ve% 20 yoy yükseldi.
MG ZS MG 4’ü en çok talep gören yeni elektrikli araç
MG, isteğe bağlı yeni otomobillerin elektrik grafiklerine hakim olmaya devam ediyor, çünkü Crossover SUV, MG ZS, bu ay ‘en sıcak’ yeni elektrik modeli haline gelerek, platform aracılığıyla perakendecilere gönderilen tüm yeni EV sorgularının% 8’e yakın bir kısmına yakın. Birincilikten memnun değil, ikincisinde MG’nin popüler hatchback olan MG4,% 6,6 olası satış payı alan ve 2024’te İngiltere’nin en çok talep gören yeni elektrikli otomobili olan MG4 idi. İlk üçü,% 4,2’lik bir pay alan Premium Porsche Macan tarafından tamamlandı.
Modeller bir yana, en popüler yeni otomobil elektrikli markalarının liderlik tablosunun üstünde bir değişiklik olmadı, çünkü MG (soruların%15,1’i payı), BMW (%4.2) ve Mini (%7.8) ilk üçündeki pozisyonlarını korudu. İlk ondaki diğer önemli markalar arasında Çinli üretici BYD (%5.4), Fransa’nın Renault (%4.6) ve Tesla (%3.4) yer alıyor. BYD, Challenger markası geçen yaz Euro’nun sponsorluğundan bu yana, sonraki dönemde birkaç yeni modelin piyasaya sürülmesiyle birlikte, tüketici teklifleriyle birlikte, farkındalıkta büyümeye devam ettikçe% 2.3’lük bir yüzde puan artışı yaşadı.
Bu aynı zamanda Auto Trader’ın en yeni bulguları olarak da geliyor 2030 Yolu Raporu BYD gibi uygun fiyatlı yüksek teknolojili Çinli elektrikli otomobil markalarının İngiltere tüketicileri üzerinde kazandığını ortaya koydu. Beşte ikisi, 17-34 yaş grubundan gelen büyük desteğe sahip bir Çin otomobil markası düşünmeye istekli olduklarını söyledi.
Yeni Land Rover modelleri İngilizlerle sağlam bir favori olmaya devam ediyor
Tüm yakıt türlerine baktığımızda, Land Rover Range Rover, Şubat ayının en çok talep edilen yeni otomobiliydi ve ikinci bir ay boyunca istihdamların% 4,4’ü üretti. Volkswagen’in golfü% 4,2’lik bir hisse ile yakından takip ederken, Land Rover’ın Range Rover’ın popüler spor modeli% 3,4 payla üçüncü oldu.
İngiliz rozet üreticisi, en çok talep gören yeni otomobil markasının en üst noktasını (soruşturmaların% 14,3’ü) geri kazandığı ve Alman Marque BMW ile ikinci sıraya düşen (soruşturmaların% 13’ü) geçiş yapması için bu ay neşelendirecek çok şey vardı. BMW’nin rakibi Volkswagen ilk üçünü% 8’lik bir payı ile tamamladı.
Auto Trader’ın yeni otomobil performans direktörü Bex Kennett, yorum yaptı. “2025’te yeni otomobil pazarına biraz cansız bir başlangıç olmasına rağmen, bu ay yeni otomobil platformumuza rekor sayıda ziyaret görmek çok cesaret verici ve tüketicilerin yepyeni 25 tabak arabalarını satın almaya hazırlanıyor.
Source link
Automobile Magazine – UK